بلكونة
منور يا جميل يلا سطرين وسجل
عيش احلى اللحظات مع بلكونة
بلكونة
منور يا جميل يلا سطرين وسجل
عيش احلى اللحظات مع بلكونة
بلكونة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اخر, نتايج جامعة, القاهرة,المنصورة .عين شمس,الثانوية العامة,الاعدادية,الثانوي الصناعي ,الاخبار,المصري,اليوم,صور,فنانين,ممثلين,لاعبين,بنات,حقيقة,مقتل, بن,لادن,مؤشر,البورصة,المصرية,التحليل,الفنى, و المالي, للبورصة المصرية , متابعة البورصة,المصرية,البورصة

الرئيسيةمنتديات ايواأحدث الصورالتسجيلدخوللا تنتظر انه سبيل النجاةاان وكافل اليتيم كهاتينعالم  حميدو

ثرثرات ليليية

كاتب الموضوعرسالة
حميدوو
المدير العام
المدير العام
حميدوو

ثرثرات ليليية Empty
مُساهمةموضوع: ثرثرات ليليية   ثرثرات ليليية Emptyالخميس يناير 22, 2009 2:30 pm

احنا كل يوم بنتعرف علي ناس , فيهم اللي بيقربوا من قلوبنا اوي وفيهم اللي مهما مر وقت علي معرفتنا بيهم بتظل في مسافه كبيره بينا وبينهم , ممكن يكون السبب منهم او احنا اللي فشلنا في فهمهم

ربنا يعلم اللي في القلوب بنقولها احيانا لما بنجد صعوبه نعبر بيها عن اللي جوانا يمكن لاننا انفسنا مش قادرين نفهم طبيعة المشاعر اللي جوانا دي .. وبرضه بنقولها ساعات لو حسينا بنبرة الشك في الانسان اللي بنوصفله مشاعرنا تجاهه .. واحيانا بتبقي وسيله للهروب من اننا نبوح بحقيقة مشاعرنا

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

ليه ساعات كتير بنحس بدموع كتير جوانا خنقانا نفسها تنزل مش عارفين ليها سبب او يمكن عندنا اسباب كتير للدموع بس احنا كنا عاملين نفسنا اننا مش واخدين بالنا لكن في لحظه بيتجمع الحزن اللي جوانا علي شكل غمامه مستنيه المطر

دايما كنت بحلم يكون عندي جناحين احلق بيهم في السما , لكن دلوقتي بقيت احلم اسيب الارض كلها , معرفش اروح فين لكن المهم ابعد عن الارض لاني بقيت احس اني مليش مكان فيها

كنت زمان وانا صغير بحلم الاقي مصباح علاء الدين واطلب منه يجبلي فلوس كتير اوي يمكن اقدر احقق بيها السعاده لناس كتير اوي لكن لما كبرت لقيت ان الفلوس وحدها مش هي اللي ممكن تحقق السعاده , السعاده صعبه اوي وممكن كمان تكون سهله اوي , احنا ممكن ندور كتير وملقهاش وممكن نكتشف انها حوالينا واحنا مكناش واخدين بالنا

حد مره سالني ازاي بنحس بالوحده واحنا حوالينا ناس كتير, معرفتش ساعتها اجاوب علي السؤال , لاني برده كنت بدور علي اجابة لنفس السؤال

دوخيني يا لمونه ..لعبه كنا بنلعبها واحنا صغيرين , ان حد كبير يمسكك من ايدك ويقعد يلف بيك لغايه لما تدوخ وكنا بنبقي في قمة سعادتنا ساعتها , لكن لما كبرنا اكتشفنا ان الدنيا بتلعبها معانا دايما
https://balacona.yoo7.com

ثرثرات ليليية
صفحة 1 من اصل 1